Stickers

Vandaag maakte ik stickers met mijn eigen tekeningen! Ik maakte eerst een aantal schetsen van ideeën en ik moest wel stickerpapier hebben om het te kunnen printen. Ik kocht het in de http://www.schleiper.com maar je kan het ook kopen in de http://www.ava.be of andere creatieve winkels. Daarna scande ik mijn tekeningen in en ging ik aan de slag met photoshop. Ik maakte alles in een geheel. Ik had meerdere tekeningen gemaakt, maar ik wou het niet te druk dus gebruikte ik er maar een paar. Dan ging ik het printen. Je moet het op het juiste formaat instellen en zorgen dat er een aantal op een blad passen. Je moet wel speciaal papier kopen voor je printer, want je hebt incjetprinters en laserprinters, dus dat verschilt. Toen ik het printte kwam het heel mooi uit! Ik ben echt tevreden. Zo kun je dus iets helemaal van jezelf creëren en het is echt heel leuk om te doen! Probeer het zeker eens uit!
image
image
Veel plezier Ancellina

2 thoughts on “Stickers

  1. hoi ancellina met Miba ik ken je van school je weet wel…
    ik vind het echt prachtig maar toen je vertelde dat je stickers had gemaakt dac ht ik wel al dat het mooi zou zijn!!!!
    Miba

Geef een reactie

