Pareldoosje

image

Hey!
Vandaag maakte ik een pareldoosje en hieronder zie je hoe je het zelf kan maken! Veel plezier!

image
Eerst en vooral heb je een lege eierdoos nodig.

image
Ik zette met Chinese inkt driehoekjes op de eierdoos.

image
Dan deed ik lijm op een stukje papier en plakte het er in een lijn op. (Mijn lijm is speciale papierlijm van het merk décopatch)

image
Dan deed ik hetzelfde maar dan met een stukje stof.

image
Dan tekende ik ook nog wat figuurtjes.

image
En zo kan je van een saaie eierdoos iets heel leuks maken!

Grtjs Ancellina

Geef een reactie

