Potje versieren diy

Hey, vandaag stonden er in mijn kamer nog 2 retro olijvenpotjes waar ik nog iets mee wou doen. Ik dacht dat het misschien wel een leuk idee was om er pennen en andere spullen in te steken! Maar ik vond ze wat saai dus ik besloot ze te versieren met plakband! (Waar ik zo dol op benπŸ˜€)

Wat heb je nodig:
– een potje (maakt niet uit van wat het is)
– plakbandjes!!!

image

Eigenlijk is het poepsimpel…
Je gaat elke keer met de plakband een rondje en dan ga je weer met een andere. En zo ga je rond en rond en rond tot je op het einde zit.

imageimage

En dan is hij al af!
Ik hoop dat je ook zelf aan de slag gaat! Veel plezier! Ancellina

One thought on “Potje versieren diy

Geef een reactie

