Magneten maken

Heey iedereen!
Vandaag laat ik zien hoe je magneten maakt. Ik kocht sieradenlijm en daarmee gaat het heel goed. Eigenlijk wou ik van die cabochons magneten maken, maar dat lukte niet zo goed. Daarom deed ik het met splitpennen die ik niet gebruikte. Dus nu de diy!

Benodigdheden:
-splitpennen
-sieradenlijm (of andere)
-tangetje
-magneetjes
image

1. Trek de 2 pinnetjes van de splitpen eraf met het tangetje.
image

2. Doe lijm op de achterkant van de magneet en plak het op de splitpen.
image

3. Je moet de lijm een nachtje laten drogen en dan is hij klaar!
image
image

Veel liefs Ancellina

One thought on “Magneten maken

Geef een reactie

