Pasen!!!

Heeey! Leuk dat je meeleest! Vandaag is het natuurlijk Pasen, de dag dat je heel veel paaseitjes krijgt. Ik zag op het internet een heel leuk ideetje om je huis wat paasvriendelijker te maken. šŸ™‚ Ik probeerde het zelf ook te doen, dus hier is het resultaat! Veel lees en kijkplezier gewenst!

DSCN1230DSCN1231
1. Ik maakte paaseieren van papier met daarop washi tape. Daarna knipte ik ze uit.

DSCN1233
2. Dan pakte ik touwtjes en plakte ze vanachter op de papieren paaseieren.

DSCN1234
3. Ik maakte van washi tape een boom op de muur. (ik weet niet of het duidelijk is šŸ™‚ )

DSCN1235
4. En daarna plakte ik ook de paaseitjes erin. Zo heb je een leuke versiering, die helemaal niet moeilijk is, snel gemaakt is en er leuk uitziet!
Ik wens jullie allemaal nog een fijn Pasen!

DSCN1249

Veel liefs Ancellina

One thought on “Pasen!!!

Geef een reactie

