Stempels maken

Heey iedereen! Het is weer een tijdje geleden dat ik een post maakte, maar ik had niet zoveel inspiratie. Vandaag is er dus wel een post! Een tijdje geleden zag ik op de blog van Eline (allesovereline.nl) een heel leuk idee! Namelijk stempels maken uit gommen! Ik heb het uitgeprobeerd, maar ik ben nog een beginneling hé. 🙂 Ik zal jullie uitleggen hoe je het maakt.

Eerst en vooral heb je gommen, gutsen en inktpatronen nodig.

Dit zijn mijn gutsen, ik kocht ze in de Schleiper.

Dit zijn mijn gutsen, ik kocht ze in de Schleiper.

Je tekent iets (de vorm die je wil) op je gom en die vorm ga je dan uitgutsen. (Hou er rekening mee dat het in spiegelbeeld moet)
Zo zag de mijne eruit…
image
Nu denken jullie waarschijnlijk :”Wat is dat?” Of misschien weet je het al, maar het is een meisje met een strikje in haar haar.

Het leuke eraan vind ik dat ik het zelf ogen, mond enz kan geven.image
Zoals hier.

Heel veel plezier bij het zelfmaken!
Liefs Ancellina

3 thoughts on “Stempels maken

Geef een reactie

