Lenzenpotje versieren

Hallo! Vandaag toon ik, hoe ik van een gewoon lenzenpotje iets vrolijks maak!

Eerst en vooral: de benodigdheden.

Nodig:
– lenzenpotje
– verf
Eigenlijk verder niets 🙂

Het is heel simpel, maar ik wou het jullie toch even laten zien. Oké, op naar stap 1! Eigenlijk is dat echt leuk om te zeggen! Hihi!!

1. Je hebt dus een lenzenpotje, waar je de 2 dopjes van schildert.
imageimage
Ik deed ze in 2 verschillende kleuren.

2. Toen ze droog waren, schreef ik met zwarte verf BE op de bovenkant.
image

3. Daarna schreef ik ook op het andere dopje.
image

Zo is hij geworden! Ik weet niet of de verf afgaat als je het gebruikt dus…… Maar ik vond het gewoon heel leuk om te doen!
image

Verf jij ook vannalles en nogwat?

Grtjs Ancellina

2 thoughts on “Lenzenpotje versieren

Geef een reactie

