Band-it!

Heey!
Er is weer een nieuwe trend! Bij mij op school was er elk jaar wel een trend: Diddle blaadjes, figurenbandjes, kaarten uit de Carrefour of Delhaize…..
Maar nu zie ik er weer een nieuwe opkomen! De Band-it! elastiekjes.
DSCN1434
Omdat ik het zelf eigenlijk heel leuk vind om te doen, leg ik het uit. Het is eigenlijk niet zo moeilijk. Je moet wel door hebben hoe je het maakt.

1. Je pakt een elastiekje en kruist hem tussen je middel- en wijsvinger.
DSCN1435

2. Dan pak je er nog een en doet hem er ook aan maar kruist hem niet.
DSCN1437

3. Daarna doe je nog eens hetzelfde.
DSCN1438

4. Als je dan de gekruiste en de 2 andere aan je vingers hebt, ga je de 1ste over je vingers trekken.
DSCN1439

5. Als je de 2 kanten hebt gedaan, doe je er nog een rekkertje bij en trek je de onderste weer naar boven.
DSCN1440

6. En zo ga je een tijdje door, tot dat je denkt dat hij rond je pols past.
DSCN1443

7. Wat je dan nodig hebt, is een sluitertje. (dat je er normaal bij krijgt) Die ga je langs beide kanten vastmaken.
DSCN1444DSCN1445

En dan is je armbandje klaar! Je kunt in verschillende kleuren variëren! Ik vind het gewoon heel leuk om te doen!
Hier is er nog een die ik maakte:
DSCN1455
TIP! Maak er niet teveel achter elkaar, anders doen je vingers pijn! 🙂

Wil je het zelf ook proberen? Je kunt het kopen in de http://www.pipoos.nl/
DSCN1442

Heb jij al eens zo’n bandje gemaakt?

Veel liefs Ancellina

2 thoughts on “Band-it!

Geef een reactie

