Stempels

Hallo! Ik kocht overlaatst weer wat gommen om stempels te maken!!! Ik zal tonen welke ik maakte.
image

Ik maakte ze bijna allemaal van een prentje uit een boek/tijdschrift. De meeste dingen uit Flow magazine.

image

Een mannetje en een vrouwtje 🙂

image

Een konijntje!

image

Dit is zo’n dingetje waar je iets in kan schrijven. Hoe noemt dat?

image

Een kabouter! Hij is niet zo goed gelukt. Dat vond ik wel jammer! Ik heb de laatste tijd echt iets met kabouters! Ik weet niet hoe het komt 🙂

image

Dit is voor mij het best gelukt. Ik vind ankers zo leuk!

image

Dit waren dus mijn (nieuwe) stempels! Hopelijk vond je het leuk!
Liefs Ancellina

Heb jij al stempels uit gommen gemaakt?

2 thoughts on “Stempels

Geef een reactie

