DIY ondertas beschilderen

image
Vandaag weer eens een diy!
Het is een hele simpele. Ik wou hem toch even laten zien omdat ik het best een leuk effect vind.

Ik beschilderde dus ondertassen. Zelf wist ik niet echt dat het een ondertas heette, maar ik zocht het op en blijkbaar heet het zo. Ik had ze nodig, omdat ik net nieuwe kleine vetplantjes had. Het leek me wel leuk om die op een ondertas te zetten. De ondertassen die we in huis hadden vond ik wel mooi, maar ze pasten niet bij mijn kamer. Dus besloot ik ze te schilderen.

Eerst en vooral de benodigdheden:
-ondertassen
-plantjes
-verf
-mengpotje(s)
-verfborstel(s)

image

1. Meng kleuren die bij je kamer/huis passen. En beschilder de borden.
imageimage

imageimage

2. Dan laat je het drogen.Het kan best lang duren omdat het geen materiaal is die snel verf opneemt.
image
Voor mij mochten die verflijnen er nog wel in staan. Ik hou wel van dat “niet perfecte” 🙂

3. Toen het helemaal droog was, besloot ik het middelste rondje in het kleur van het andere bordje te schilderen.
image

Toen het droog was zette ik de plantjes erop en ik vond het best wel schattig!
imageimageimage

Dit was het dan! Heel veel plezier ermee 🙂
Liefs Ancellina

One thought on “DIY ondertas beschilderen

  1. Ziet er leuk uit! Ik vind het wel wat hebben die verflijnen.
    Ik snapte eerst niet wat je bedoelde met een ondertas,
    maar je woont vast in België want ik weet wel dat een kopje bij jullie een tas word genoemd. 🙂

Geef een reactie

