Een briefje voor Hanne

DSCN1467
Ik heb nog nooit een bericht gemaakt over snailmail hé! Dat is eigenlijk wel raar, want ik doe het al redelijk lang. Het is gewoon echt geweldig dat, met al die multimedia tegenwoordig er toch nog heel wat mensen bewust bezig zijn met snailmailen! En ik ben daar één van! En deze keer maakte ik een briefje voor mijn vriendin Hanne, met het thema: De zee!

DSCN1473
DSCN1474
DSCN1472DSCN1471

Ik maakte een brief met daarbij nog schelpjes, een sticker, een label, een ankertje, een lint met “zee” op en het gedicht dat ik ook op mijn blog zette. ( Zie https://ancellina.wordpress.com/2014/07/07/de-zee/ )

Dit was de envelope.
DSCN1478
DSCN1482

Voor de mensen die het willen weten: dit moet een forel voorstellen. 🙂

Zo, dat was de eerste snailmailpost die ik schreef!

Doe jij aan snailmail?

Liefs Ancellina ❤

5 thoughts on “Een briefje voor Hanne

Geef een reactie

