Diy: vlinder met deco patch

image

Weer eens een diy! Ik hou gewoon zo van dat creatieve gebeuren! (slijm slijm)
Ik had het al eens eerder (toen ik net begon met bloggen en ik 2 volgers had ๐Ÿ™‚ (die goeie ouwe tijd)) over deco patch. Je kunt er echt superleuke dingen mee doen! Je kan er vanalles mee beplakken! Zo deed ik al een masker, speelgoeddiertjes, potjes en nu dus een vlindertje! Ik ga jullie nu eens grondig uitleggen hoe je te werk moet gaan! Laten we beginnen!

Benodigdheden:
– Deco patch (ik heb er รฉรฉn met glinstertjes in)
– Deco patch papier (dat is heel dun papier, maar in principe kan het ook met gewoon papier)
– Het voorwerp dat je wil beplakken
– Penseel
image

1. Doe het voorwerp vol lijm.
image

2. Je papier doe je eerst in kleine reepjes. (zoveel als je nodig hebt) Daarna doe je op de onderkant van je reepje een beetje lijm en plak je het op je voorwerp. (Ik zeg steeds voorwerp, dat klinkt zo chique ๐Ÿ™‚ )
image

3. Dan ga je het papier omplooien waar het voorwerp ( ๐Ÿ™‚ ) stopt.
imageimage

4. En zo ga je reepje voor reepje je hele VOORWERP beplakken!
image

Zo maakte ik mijn sleutelhanger een beetje leuker! Wat hebben we vandaag geleerd? Deco patch is echt een aanrader en je kan er allemaal VOORWERPEN mee beplakken! ๐Ÿ™‚

Veel liefs Ancellina

9 thoughts on “Diy: vlinder met deco patch

  1. Handig uit gelegd! Ik gebruik zelf ook veel deco patch, het is zo handig!
    Oo ik heb nog een tip: Je kunt inpak papier ook gebruiken, het is net wat dunner dan gewoon papier, en je kunt er hele rollen van kopen.

Geef een reactie

