Probeersel Elsa (Frozen)

image

Ik teken echt super graag! Het is altijd al mijn hobby geweest! Maar de laatste tijd, deed ik het VEEL te weinig! Vandaag kreeg ik een nieuw tekenboek. De allerbeste kans die ik maar kan krijgen om weer meer te tekenen! Mijn eerste tekening is intussen al af. Die wou ik jullie dan ook met veel plezier tonen. Ik ben niet 100% tevreden met het resultaat. Ik probeerde Elsa van Frozen te tekenen. Ik weet het niet zo goed. Lijkt ze er nu op, of toch niet. Het is een tussengeval, maar ik had er wel heel veel plezier aan! En dat is natuurlijk het belangrijkste.

Ik vind het eigenlijk niet zo erg dat ze niet perfect is. Ik ga zo veel mogelijk oefenen met tekenen! Er zullen goeie tekeningen bij zitten en slechte, maar het doen is net het leuke eraan. Ik weet dat dit misschien heel cliché klinkt, maar ik wil ook zeggen dat: als iets niet zo goed lukt, je gewoon verder moet proberen en het je dan ooit wel zal lukken. (Behalve als het echt iets ONmogelijk is) Je moet ook gewoon plezier hebben in wat je doet en dan gaat de rest vanzelf!

Leuke quote: Believe you can and you’re halfway there!

image

Tekenen jullie veel? Zo ja, wat?

Liefs Ancellina

12 thoughts on “Probeersel Elsa (Frozen)

  1. Wauw! Ik vind haar erg goed gelukt, haar neus vind ik heel ook mooi! Je hebt gelijk over dat het tekenen wel leuk moet zijn, ik ben vaak te perfectionistisch en maak het mezelf dan zo moeilijk dat het niet meer leuk is om te tekenen. Best jammer want ik vind het leuk om te doen.

  2. Mooi gemaakt, ze lijkt goed! Ik houd van tekenen maar ik heb een beetje moeite met beginnen, maar als ik eenmaal bezig ben, ben ik niet meer te stoppen :). Ik teken het liefst dieren.
    xxx

Geef een reactie

