I made a quote #2

image
image

Quote numero 2! Het is echt zo leuk om te doen! I love it!
Vandaag één van mijn lievelingsquotes: Believe you can and your halfway there. Deze zette ik ook in de vorige post van Probeersel Elsa (Frozen). Ik hou gewoon van deze quote! Omdat ik weet dat het echt zo is!

Vandaar dat ik dan ook deze koos. Ik hoop dat jullie dit soort dingen wel leuk vinden om te zien. O ja, er komt hier waarschijnlijk wel nog eens een tutorial over, voor moest je het zelf willen doen, maar je niet weet hoe je moet beginnen!
Ik vind deze ietsje beter gelukt dan de vorige. Ik vind de lettertypes een beetje mooier. 🙂 Zelf proberen zou ik maar zeggen! It’s so much fun!

Liefs Ancellina

12 thoughts on “I made a quote #2

Geef een reactie

