IK GING WEER EENS SCHILDEREN

IMG_6481
Vandaag was het de perfecte dag om nog eens te schilderen! Het was alweer een tijdje geleden dat ik het nog had gedaan, maar het blijft gewoon zo leuk! Ik heb niet echt iets speciaals gemaakt, maar ik wou het even tonen hoe ik het heb gedaan.

IMG_6458
Dit zijn de benodigdheden.
papier-penseel-potlood-acryl(of andere)verf-water
Ook heb je wel best nog een mengpalletje nodig.

IMG_6461
Ik maakte een schets van wat ik wou maken.

IMG_6462
IMG_6463
Dan ging ik eerst met de zwarte verf over de letters.

IMG_6471
Daarna deed ik ook de bloemetjes en dan was het eigenlijk al klaar.

IMG_6481
Dit was het eindresultaat! Ik vond het echt leuk om te doen!

Schilder jij graag/vaak?

Liefs Ancellina

7 thoughts on “IK GING WEER EENS SCHILDEREN

Geef een reactie

