MIJN 3 FAVORIETE THEEËN

image

Eerst was ik even aan het twijfelen. Is het meervoud van thee nu thee’s of theeën of toch maar theën? Uiteindelijk na eens opzoeken blijkt het meervoud van thee dus theeën te zijn!
Vandaag deel ik graag mijn 3 favoriete theeën met jullie, want zeg nu zelf, thee is soms echt bizar lekker!

Ik drink heel graag thee, vooral nu het nog winter is. Het is soms nog zo koud buiten en dan kan thee je zo opwarmen! Hier zijn mijn (momentele) favorieten!

1.Pepermuntthee
image
Dit is mijn absolute favoriet! Ik drink dit zo graag met een beetje honing! Ik vind dat gewoon echt een zalige thee! Het is fris van geur en smaak, maar toch verwarmt het je, heerlijk!

2.Chai thee vert
image
Zowiezo vind ik yogi thee een supergoed thee merk! Maar deze is echt suuuperlekker! Het heeft een wat kruidige smaak en is ook echt heel lekker van geur!

3.Bosbessenthee
image
Deze thee vind ik gewoon heel lekker. Hij heeft een fruitige smaak en dat vind ik wel speciaal. Ik drink niet echt graag theeën met fruit, maar deze vind ik toch echt wel de moeite!

Hopelijk vond je dit leuk om te lezen!
Liefs Ancellina

Drink jij graag thee?

5 thoughts on “MIJN 3 FAVORIETE THEEËN

Geef een reactie

