OMDAT IEDEREEN WEET DAT JE NOOIT GENOEG NOTITIEBOEKJES KAN HEBBEN

image Misschien had ik beter de titel:”Omdat iedereen weet dat naalden heel pijnlijk kunnen zijn.” genomen. πŸ™‚ Vandaag heb ik weer wat geknutseld, ik heb namelijk notitieboekjes gemaakt. Ik kan er nooit genoeg van hebben, ze zijn altijd handig! Ik laat jullie graag zien hoe ik ze heb gemaakt! image Dit zijn de benodigdheden: – wit- , gestreept- of geruit papier – een naald – draad image Ik plooide het papier in 2. (Ik gebruikte ongeveer 10 vellen, kan ook meer of minder.) Zo wist ik waar ik moest naaien. image Dan kon ik beginnen met naaien. Ik maakte eerst een knoopje vanonder in de draad en begon aan de binnenkant. Ik stak hem naar de buitenkant en weer naar de binnenkant en zo verder. Ik liet telkens een beetje plaats open. image Zo zag het eruit. image Ik schreef op de voorkant nog “notebook” en dan was hij al klaar. Je kan hem zo veel versieren als je wil, met stickers, prentjes, washi tape… Het is echt heel makkelijk en leuk, maar prik vooral niet in je vinger!;) Liefs Ancellina

11 thoughts on “OMDAT IEDEREEN WEET DAT JE NOOIT GENOEG NOTITIEBOEKJES KAN HEBBEN

  1. Zo gaaf dat je hem echt zelf hebt gemaakt! En het ziet er zo makkelijk uit. En ja….. ik heb ook veel te veel notitieboekjes voor veel van de HEMA.

    Good vibes,

Geef een reactie

