JEEJ IK HEB 30 VOLGERS! (= WINACTIE) / GESLOTEN /

WHOEHOEEEW ik heb dertig volgers op bloglovin bereikt! Voor velen is dat waarschijnlijk helemaal niet veel, maar ik ben er echt superblij mee! Gisteren ging ik naar de IKEA en heb ik een aantal dingetjes gekocht voor een winactie.

DSCN1938
Dit is wat je kan winnen:
– labels met LOVE/OPEN ME erop
– stickers met wijzende handen
– tekstballon post-its

Wat moet je doen?
volg mijn blog via bloglovin
like dit bericht op bloglovin
– schrijf in een reactie hieronder dat je meedoet met een geldig email-adres

Je kan meedoen aan deze winactie tot en met 28 februari. (Deze winactie is alleen voor Nederland en België)
Hopelijk doe je mee! Alvast bedankt dat jullie mijn blog lezen, dat maakt me echt gelukkig! Liefs Ancellina

14 thoughts on “JEEJ IK HEB 30 VOLGERS! (= WINACTIE) / GESLOTEN /

  1. Gefeliciteerd met deze prestatie, 30 volgers! Ik heb de 30 nog niet bereikt, haha.
    Ik vind het trouwens erg leuke spulletjes om te winnen. Ook nog eens roze!
    Ik volgde je al en heb nu dit bericht een hartje gegeven 🙂

    x Eva (evaavdbb@gmail.com)

  2. Proficiat met je volgers zeg, ik zit ook rond de 30 en dat is zo’n fijn gevoel hé! Ik ga deze winactie overslaan (ik heb hier nog bergen post-its en misschien kan iemand het beter gebruiken!), maar wilde je toch eventjes feliciteren! xx

  3. Hoi! Gefeliciteerd met je 30 volgers. Ik weet nog hoe blij ik was met 14, niks geks aan! Op naar de 50 en dan misschien wel 100! Ik doe graag mee met je winactie en heb je gevolgd op Bloglovin’ en dit bericht een like gegeven! X

Geef een reactie

